Match Group onthult komende plannen Tinder
Match Group, je weet wel, het moederbedrijf achter Tinder en allerlei andere datingapps wil het nóg grootser aanpakken.
In hun 3e kwartaal rapport hebben ze aangegeven samen te werken met Hyperconnect. Dit is een bedrijf dat zich richt op sociale interactie en ontdekking aan de hand van video.
Ze willen de handen in één sluiten om een grote virtuele datingwereld te maken.
Single Town voor single mensen met wensen
Genoemd Single Town zal de virtuele wereld worden waarin gebruikers met hun avatars kunnen rondlopen en een connectie aangaan met anderen.
Dit kun je doen in verschillende virtuele plekken door middel van spraak. Komt daaruit een wederzijdse match, dan is er de mogelijkheid om jullie conversatie naar een privéchat te verplaatsen.
Single Town is op het moment nog in haar prille beginfase met een kleinschalige test in Zuid Korea. Maar ze zien al de eerste tekenen dat dit een vernieuwde kijk en ervaring geeft op het hele online daten.
“Deze nieuw ervaring geeft een kijk op nieuwe mogelijkheden binnen de datingwereld en ons portfolio als we een nieuwe fase van dating ingaan”, aldus Match Group.
Wat ligt er nog meer op de horizon voor Tinder?
Naast alle mooie financiële cijfertjes van Match Group, waarmee ik je niet ga vervelen, vertellen ze ook hoe ze de komende tijd financieel willen aanpakken.
Tot één van deze manieren hoort het lanceren van online kopen door middel van de aankomende Tinder Coins. Deze Tinder Coins kun je met echt geld kopen waarna je ze kan uitgeven aan de bekende Boosts, SuperLikes, en Rewinds.
Daarnaast speelt Tinder met het idee om de verschillende subscripties te schrappen, en gebruikers de mogelijkheid te geven om met hun Tinder Coins te betalen als ze op een bepaald moment premium functies willen gebruiken.
Tinder Coins worden wellicht ook gebruikt om bepaald gedrag te stroomlijnen binnen de app. Zoals moeten betalen voor een geverifieerd account of als ze video’s willen toevoegen aan hun profiel. Om er zo voor te zorgen dat vooral serieuze gebruikers elkaar kunnen vinden op de app.
Alle details zijn vooral nog speculatie. Wel worden de Tinder Coins in bepaalde landen van Europa al getest. Begin 2022 zal meer duidelijk worden over hoe de Tinder Coins precies ingezet worden.
Naast Tinder Coins wil Match Group meer aandacht besteden aan het Explore onderdeel van Tinder. Explore is een manier om op een interactieve manier andere gebruikers tegen te komen, maar wordt nu nog ondermaats gebruikt.
Swipe Night, Hot Takes, en Vibes zijn onderdelen van Explore om onder andere door middel van interesses bij leuke mensen uit te komen. Recent zijn daar Plus One en Fast Chat aan toegevoegd in bepaalde landen. Respectievelijk een manier om een metgezel te vinden voor iets als een bruiloft, en een manier om zonder een echte match te zijn toch kleine hints, aannames en berichten aan elkaar te kunnen sturen.
Verder willen ze ook meer betaalde functies aanbieden special voor vrouwen, waarmee ze hun ervaring nog beter kunnen vormgeven. Omdat zij in veel mindere maten geld besteden aan Tinder.
Al deze nieuwe functies richting een omvangrijker online dating platform heeft te maken met de pandemie en de vraag naar meer en betere manier om online contacten te leggen.
Meer bedrijven maken de stap naar een virtuele wereld
Niet alleen Match Group neemt de stap naar een meer echtere en verbonden virtuele online wereld. Ook merken als Nike, Gucci en Hyundai maken de stap om de mogelijkheden te onderzoeken in een virtuele wereld.
Stop met moeizame gesprekken
en pijnlijke afwijzingen
Mijn gratis Transformatie pakket maakt van jou een versier-koning.
- 5 Stappen waarmee je altijd succesvol aanspreekt
En mijn 7 meest succesvolle openingszinnen - 3 Gesprekstechnieken waarmee je nooit meer saaie gesprekken hebt
Plus 12 kant en klare zinnen om het gesprek epic te maken - 25 Whatsapp en Tindertips die ik zelf gebruik in elk gesprek
En de 10 blunders die bijna elke man maakt bij het texten - Het #1 geheim van de seksueel aantrekkelijke man
En de 4 leugens die vrouwen je vertellen over wat ze willen - Friendzone Houdini
De 3 sleutels om in 5 dagen uit de friendzone te ontsnappen en er nooit meer in te komen
Over de auteur

Daan de Ram is hoofdcoach van AttractionGym en schrijver van het boek Het Geheim Van Aantrekkingskracht. Al 10 jaar coacht hij mannen om meer succes met vrouwen en relaties te krijgen. Naast trainingen heeft hij ook diverse online cursussen ontwikkeld waarmee je aan je versier- en datevaardigheden kan werken.
Voor nog veel meer tips, bekijk ook eens deze artikelen:
Flirtcursus Aanbod van het #1 Flirt Bedrijf van de Benelux
Appen na een Date: Wat & Wanneer? 8 Tips + Voorbeelden
10 Onverwachte redenen waarom ze minder appt + Tips
Date doet geen moeite? 10 Pijnlijke redenen waarom + Tips
Hoe nuttig vond je dit artikel?
Training kalender
Attraction Bootcamp

Attraction Bootcamp (Daytime only)

Attraction Bootcamp

Attraction Bootcamp

Summerbootcamp

Summerbootcamp

Infield Workshop

Reacties
Plaats een Reactie